Skip to main content

How to Construct, And what is construction in 12 Steps Urdu/Hindi

 تعمیر کے 12 مراحل


 ایک بار جب تعمیراتی ڈرائنگ اور دیگر متعلقہ دستاویزات مکمل ہو جائیں اور اتھارٹی کے دائرہ اختیار میں منظور ہو جائیں تو پروجیکٹ پھر کنسلٹنٹ کے ذریعے ایک کنٹریکٹر کو کلائنٹ کے ذریعے دیا جائے گا اس عرصے میں مجوزہ پروجیکٹ کی تعمیر شروع ہو جائے گی جس کا خلاصہ 12 میں کیا جا سکتا ہے۔  مراحل


 نمبر 01

 اصل تعمیر شروع کرنے کے لیے گراؤنڈ کو صاف کرنا جہاں سے پروجیکٹ کا مقام بنایا جائے گا تعمیراتی عملے کے کام پر غور کرنے کے لیے سب سے پہلے تعمیراتی سائٹ کو کسی بھی رکاوٹ اور ملبے سے آزاد کرنا ہے جو رکاوٹ اور تاخیر کا باعث بن سکتا ہے۔  تعمیر میں عارضی سہولیات جیسے انجینئرز آفس لیبر کا کوارٹر میٹریل اسٹوریج روم عارضی پانی اور بجلی کا سامان اور دیگر متعلقہ سہولیات بھی کام شروع کرنے سے پہلے تعمیر کی جائیں اس مدت کے دوران سائٹ پر ایک باڑ بھی تعمیر کی جائے۔


 نمبر 02

 سائٹ کی ترتیب اور اس سرگرمی کو اسٹیک کرنے میں ریفرنس پوائنٹس کو تعمیراتی گرڈ لائنوں کی شکل میں ترتیب دینا اور گیٹ کی سطح کو نشان زد کرنا شامل ہے یہ اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کیا جاتا ہے کہ منظور شدہ منصوبوں کے مطابق سائٹ پر گرڈز قائم کیے گئے ہیں ریفرنس پوائنٹ کو نشان زد کیا جانا چاہیے۔  منظور شدہ ڈرائنگ کے مطابق تعمیراتی گرڈ لائنوں کے دوران ٹھیک طریقے سے اور پریشان نہیں ہونا چاہیے، تعمیر سے پہلے لے آؤٹ ہونا چاہیے جو کہ منصوبے کی پیچیدگی اور سائز پر منحصر ہے، تھیوڈولائٹ یا متعلقہ سروے کرنے والے آلات کے استعمال کے ذریعے تعمیراتی گرڈ کو ترتیب دیا جا سکتا ہے۔  تعمیراتی گرڈ کی ترتیب کا زیادہ روایتی طریقہ چھوٹے منصوبوں کے لیے استعمال کرنے کے لیے مقبول ہے بیٹر بورڈ اور سٹرنگز بیٹر بورڈ کا استعمال کرتے ہوئے اسٹیکنگ کے ذریعے یا تاروں کو معطل کرنے کے لیے استعمال ہونے والے عارضی لکڑی کے فریم جو کہ تاریں x اور y سمتوں پر گرڈ لائنوں کی نمائندگی کرتی ہیں۔  منظور شدہ منصوبوں کے مطابق یہ پوری تعمیر کے دوران ایک رہنما کے طور پر کام کریں گے لہذا اسے ٹھیک کرنا ضروری ہے۔  تعمیر میں ضرورت پڑنے پر گرڈ لگائے جانے کے بعد دونوں سمتوں میں ایک حوالہ لائن استعمال کی جائے گی۔


 نمبر 03

 تعمیراتی پوائنٹس اور گرڈ لائنوں کی ترتیب مکمل ہونے کے بعد کھدائی کا کام شروع ہو جاتا ہے کھدائی کی گہرائی کا انحصار مٹی کی تحقیقاتی رپورٹ کی سفارش پر ہوتا ہے لیکن یہ کہنا محفوظ ہے کہ فٹنگ کو آرام کرنے کے لیے کھدائی کی کم از کم سطح ایک میٹر پر قائم ہونی چاہیے۔  گیٹ لیول سے نیچے یا 0.00 لیول کی کھدائی ایک بہت بڑی سرگرمی کے طور پر کام کرتی ہے اس لیے اس مرحلے کے دوران مناسب احتیاط برتی جانی چاہیے کہ کھدائی کی ضرورت پڑوسی کے موجودہ ڈھانچے کے ساتھ آپ کی مجوزہ سطح سے 1.20 میٹر سے زیادہ ہو تو ساحل کی مدد کی سفارش کی جاتی ہے۔  .


 نمبر 04

 کھدائی کی گئی سطح کی پی سی سی کومپیکٹنگ اور بچھانے کا عمل اس وقت انجام دیا جانا چاہیے جب ہم کھدائی کی مطلوبہ سطح پر پہنچ جائیں پھر ایک معیاری کمپیکٹنگ طریقہ کار میں کمپیکٹنگ کے دوران پسے ہوئے بجری کی ایک تہہ کو شامل کیا جائے تاکہ مطلوبہ تک پہنچنے کے لیے حتمی کمپیکٹڈ تہوں کو چیک کیا جائے۔  زیادہ سے زیادہ خشک کثافت کے 95 سے کم تک کمپیکشن کی ڈگری تب اس مرحلے میں ہے کہ زمین پر اینٹی دیمک ٹریٹمنٹ کو بھی پی سی سی یا ہوائی جہاز کے کنکریٹ سیمنٹ کے بچھانے پر غور کیا جانا چاہئے بعد میں ریبار ورکس کی تیاری میں پی سی سی  عام طور پر 10 ملی میٹر موٹی دبلی پتلی کنکریٹ پر مشتمل ہوتا ہے تاکہ فوٹنگ ریبار کو یکساں سطح پر رکھا جائے۔


 نمبر 05

 فاؤنڈیشن ریبار اور کالم سٹارٹر بارز ایک بار پی سی سی لگانے کے بعد ریبار فاؤنڈیشن کے لیے کام کرتا ہے اور کوئی بھی فاؤنڈیشن بیم اس مرحلے میں اگلی سرگرمی ہوتی ہے فاؤنڈیشن کی مضبوطی کو ڈھانچہ جاتی نظام الاوقات کے ساتھ ساتھ اس کے فارم ورکس کے مطابق تیار کیا جاتا ہے۔  اس طریقہ کار کے دوران معیاری کنکریٹ کور کا مشاہدہ کیا جانا چاہیے، کالموں کے لیے سٹارٹر بارز کو بھی کنکریٹ ڈالنے سے پہلے اسی کے مطابق نصب کیا جانا چاہیے۔


 نمبر 06

 فاؤنڈیشنز کی کنکریٹنگ اور کالم ریبار انسٹالیشن فاؤنڈیشنز کی کنکریٹنگ ریبار کے کام کرنے کے بعد ہونی چاہیے جو کنکریٹ ڈالے جانے والے کنکریٹ کے لیے مناسب طریقے سے وائبریٹ ہونا چاہیے خاص طور پر ایگریگیٹس پہلے سے نصب کالم سٹارٹر بارز پر کالم انفورسمنٹ کی فٹنگ انسٹالیشن میں مکمل طور پر پھیل جائیں۔  سلفیٹ کے حملے کی وجہ سے ریبار کو ممکنہ سنکنرن سے بچانے کے لیے پلنتھ لیول تک کم از کم 50 ملی میٹر کے اضافی کنکریٹ کور کو بند کرنے سے پہلے مناسب کنکریٹ کور پر غور کرنا چاہیے۔


 نمبر:07

 کالم اور بٹومین پینٹ ایپلی کیشنز کی کنکریٹنگ ایک بار جب سٹب کالموں کی کنکریٹ مکمل ہو جاتی ہے تو کنکریٹ کو مکمل طور پر خشک ہونے کا وقت دیتا ہے اور کم از کم دو کوٹ بٹومین پینٹ کو فوٹنگ اور سٹب کالم دونوں کے لیے لگائیں بٹومین پینٹ مٹی کی وجہ سے نمی جذب کرنے میں مدد کرتا ہے۔  زیر تعمیر کنکریٹ میں رساو کو روکیں۔


 نمبر:08

  پریمیٹر بلاکس کا قیام مجوزہ پروجیکٹ کے فریم یا کنارے کے ساتھ ساتھ ٹھوس بلاکس کو انسٹال کرنا یہ پروجیکٹ کے اندر اور باہر کناروں کے درمیان ایک حد قائم کرنے کے لیے ہے یہ اس وقت بھی مددگار ثابت ہوتا ہے جب اندرونی فرش فنش لیول کا فرق فرش یا زمینی سطح سے باہر ہو۔  اہم بات یہ ہے کہ بٹومین پینٹ کے دو کوٹ بھی بعد میں لاگو ہونے چاہئیں بعض صورتوں میں پیری میٹر بلاکس اختیاری ہوتے ہیں خاص طور پر ان علاقوں کے لیے جہاں مٹی کی خصوصیات بہت مضبوط ہوں۔


 نمبر:09

 بیک فلنگ اور کمپیکٹنگ ایک بار جب فاؤنڈیشن کے ڈھانچے جیسے ٹھوس بلاکس کو انسٹال کر لیا جائے تو بیک فلنگ مکمل ہو جائے اور کمپیکٹنگ بیک فلنگ کی جائے اور کمپیکٹنگ جزوی طور پر کی جانی چاہئے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ ٹائی بیم کے نیچے تک پہنچنے تک کمپیکٹنگ کی مطلوبہ ڈگری پوری ہو گئی ہے۔  سطح


 نمبر:10

 ٹائی بیم ری انفورسمنٹ گریڈ سلیپ اور کنکریٹنگ کی تیاری اور منظور شدہ ڈرائنگ کے مطابق تھائی بیم ری انفورسمنٹ کو انسٹال کرنا اگلا مرحلہ ہے جس پر غور کرنے کے بعد معیاری کنکریٹ کور کے ساتھ بیک فلنگ اور کمپیکٹنگ فارم ورکس کو بھی اس مرحلے میں شامل کیا جاتا ہے جب ریانفورسمنٹ کا کام مکمل ہو جاتا ہے تو ہم کر سکتے ہیں۔  کنکریٹ کے کام میں گریڈ سلیب میش کی کنکریٹ لگانا شروع کریں پھر اس پر عمل کیا جائے۔


 نمبر:11

 ریبار ورکس اور کالموں کی کنکریٹنگ اس مرحلے پر ہمارے پروجیکٹ کا سبسٹرکچر جزو مکمل ہوچکا ہے اب وقت آگیا ہے کہ پروجیکٹ کو اگلی چیز پر غور کیا جائے کیونکہ ریبار ورکس شٹرنگ یا فارم ورکس اور کنکریٹنگ کنکریٹ کرنے سے پہلے کیا جانا ہے۔  اس کے لیے کہ کالم ساختی نظام الاوقات کی پیروی کرتے ہیں فارم کا کام عمودی سطح پر ہونا چاہیے ایک معیاری کنکریٹ کور میں فارم کو بند کرنے سے پہلے برقرار رکھنا چاہیے۔


 نمبر:12

  بیم اور سلیب کام کرتے ہیں ایک بار جب گراؤنڈ فلور کالم کاسٹ ہو جاتے ہیں، اب وقت آگیا ہے کہ پروجیکٹ کو بیم کے لیے تیار کیا جائے اور کسی دوسرے ساختی ممبر کی بیم کی طرح سلیب کی مضبوطی کی سرگرمی،


 اور سلیب کی مضبوطی کی سختی سے شٹرنگ کی پیروی کی جانی چاہئے یا سلیب اور شہتیروں کے کاموں کو مناسب طریقے سے لنگر انداز کیا جانا چاہئے اور کنکریٹ ڈالنے سے پہلے مرحلہ 11 کی جانچ پڑتال کی جانی چاہئے اس کے مطابق اس وقت تک دہرایا جاسکتا ہے جب تک کہ ساختی فریم یا ڈھانچے کا بنیادی اور شیل تعمیر مکمل نہ ہوجائے۔  تکمیل کے کاموں کی پیروی کی جائے گی۔

Comments

Popular posts from this blog

Civil Engineering - Discipline

Hey guys Welcome to Craft & Knowledge. We are going to discuss about introduction to Civil Engineering in this topic here. We are going to discuss about sub disciplines of civil engineering before that you must know the definition about civil engineering and civil engineer Heuvel engineering is a professional engineering discipline that deals with the design construction and maintenance of the physical and naturally built environment including public works such as roads bridges canals dams yak boats sea wage system pipelines structural components of buildings and railways civil engineering is one of the oldest engineering discipline in the field of engineering,   Civil Engineering involves the planning designing constructing maintaining and supervising infrastructures which include facilities essential to modern life like highways bridges and tunnels schools hospitals Yap ports and other buildings Seaway system and water treatment facilities, Who is civil engineer? Wh...

Construction Industry – Updated for 2022

Here Is Presenting by The Real Construction.  Construction Industry – Updated for 2022 We really appreciate content about the construction industry that’s interesting, helpful, and teaches us a thing or two that we didn’t know beforehand. Here is our new list of  11 essential construction industry blogs for 2022  (and beyond!) that should be interesting to anyone in the industry, whether you’re out in the field or killing it in the office. Table of Contents 11 essential blogs for the construction industry 11. Fieldwire Blog 10. Federal Construction Contracting Blog by Cohen Seglias 9. Digital Builder by Autodesk 8. LetsBuild (formerly GenieBelt) 7. The eSUB Blog 6. Construction Business Owner 5. For Construction Pros 4. Construction Dive 3. Construction Executive 2. The Jobsite by Procore 1. Levelset’s Construction Payment Blog 11 essential blogs for the construction industry Before we get started, a mild disclaimer of sorts: Not ...

Air India, My experience with Air India

 Make air india great again that's tata's mission after the takeover in 2022.  the indian flag carrier was once known as the very best airline in the world setting standards across the world in terms of service and comfort, it even became the very first airline to feature an old jet fleet in 1962 being the world's most profitable airline but over the years the mara raja started to struggle mainly due to mismanagement poor decision making and the introduction of other airlines slowly but surely her india turned into a national embarrassment with poorly maintained planes and state employees were rather flying for the benefits instead of the passion of aviation sucking the blood out of the maharaja in january 2022 tata is taking over control again, and there is no doubt that indians have high hopes that it will turn the airline around reaching new heights so i went to india to inspect the airline myself and see whether there is a new spirit among the staff so please join me on...