Skip to main content

Construction of RCC -DESIGN at Home in Urdu/hindi

 🥰ارے دوست، ہنر اور علم میں واپس خوش آمدید، آج کے آرٹیکل میں ہم کچھ اختراعات کو دریافت کریں گے،



 جیسا کہ آر سی سی ڈیزائن کی تعمیر

 آر سی سی بلڈنگ کی تعمیر کے لیے اصل تعمیر کے آغاز سے پہلے کچھ کاغذی کارروائی کی ضرورت ہوتی ہے بالکل پہلا مرحلہ کلائنٹ کی ضروریات کے مطابق ڈرائنگ کی تیاری ہے ایک بار جب ڈرائنگ مکمل ہو جاتی ہے تو ڈرائنگ کی منظوری آرکیٹیکٹ کے ساتھ ساتھ سٹرکچرل انجینئر دونوں سے ڈرائنگ کی منظوری کے بعد ضروری ہوتی ہے۔  مرحلہ پلاٹ کی حدود کی نشان دہی ہے پلاٹ کی صفائی،


 سائٹ کی تیاری آپ کی عمارت کی جگہ سے درختوں کو صاف کرنے پر مشتمل ہوتی ہے اس میں عمارت کی جگہ سے درختوں کی جڑیں اور دیگر پودوں کو ہٹانا شامل ہے سائیڈ پلاٹ کی صفائی کے بعد پلاٹ کی نشانی کھدائی کے ڈرائنگ کے مطابق کی جانی چاہیے کہ اس کا تعین کرنے کے لیے ایک اسٹرکچرل انجینئر کی ضرورت ہوگی۔  کھدائی کی گہرائی مٹی کے لحاظ سے عمارت کے لحاظ سے مختلف ہوگی،


  سطح کی کھدائی طے شدہ طول و عرض اور چوڑائی کے خاکوں کے مطابق کی جانی چاہئے کھدائی jcb pcc کے ذریعہ کی جانی چاہئے کھدائی کے بعد سطح کو برابر کیا جاتا ہے pcc سطح کی سطح پر ڈالا جاتا ہے فاؤنڈیشن شٹرنگ شٹرنگ فاؤنڈیشن کے لئے شٹرنگ کا انتظام پی سی سی کے شٹرنگ کے بعد کیا جانا چاہئے۔  بنیاد رکھنے کے لیے اسے مضبوط ہونا چاہیے


 ہر قسم کے مردہ اور زندہ بوجھ کو برداشت کرنے کے لیے کافی ہے فاؤنڈیشن سلاخوں کی فاؤنڈیشن سلاخوں کی سطح کی مین سلاخوں پر رکھی جائے گی اور ڈسٹری بیوشن بارز جگہیں دکھاتی ہیں فی ڈرائنگ کالم سلاخوں کے لیے مناسب انتظام کیا جائے جس کے ساتھ لنکس کے ساتھ کالم سلاخوں کے لیے ڈرائنگ کالم اسٹیل اور فاؤنڈیشن اسٹیل  جوڑوں کی دراڑوں کو کمک سے بچنے کے لیے مناسب طریقے سے باندھ دیا جائے،


 بار موڑنے کے شیڈول کے مطابق تیار کردہ ڈرائنگ کے مطابق کمک کی شفٹنگ اور بائنڈنگ شروع کر دی جائے گی جیسے ہی شٹرنگ مکمل ہو جائے گی کمک بائنڈنگ شٹرنگ کے کام کے طور پر جاری رہے گی جیسے ہی کنکریٹ کا کام آگے بڑھتا ہے اور فاؤنڈیشن ایک بندرگاہ کنکریٹ کا راستہ ہے جسے پھیلانے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔  عمارت کا وزن بنیاد سے مٹی تک،


 کنکریٹ کے کام سے پہلے فاؤنڈیشن کی سطح کی جانچ پڑتال کرنا بہت ضروری ہے، فاؤنڈیشن کی گہرائی 1.5 سے 2 میٹر تک ہوتی ہے شٹرنگ ہٹانے کے لیے فارم ورک کو ہٹانے کے طریقہ کار کی نگرانی انجینئر کے ذریعے کی جانی چاہیے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ سخت کنکریٹ اور ساختی ممبر کے معیار کو مفت ہونا چاہیے۔  سے یا اس میں کم از کم معدنیات سے متعلق نقائص ہیں جیسے شہد کے چھتے کے سائز اور شکل میں نقائص وغیرہ،


 کنکریٹ میں یہ نقائص ڈھانچے کی مضبوطی اور استحکام کو متاثر کرتے ہیں اس طرح فوری طور پر مرمت کا کام کیا جا سکتا ہے یا فاؤنڈیشن مکمل ہونے کے بعد اراکین کو بیک فلنگ کو مسترد کیا جا سکتا ہے، مٹی کے بیک فل کے ساتھ فاؤنڈیشن کے ارد گرد باقی کھدائی شدہ جگہ عمارت کے گیئر ٹریڈ مارک کی بنیاد کو استحکام فراہم کرتی ہے۔  بیم کمک،


  ڈرائنگ کے مطابق اوپر کی سلاخوں کے نیچے کی سلاخوں اور رکابوں کو مناسب نشوونما کی لمبائی کے ساتھ جوڑوں کے ساتھ رکھنے کے لیے بیم شٹرنگ میں سیمنٹ گراؤٹ کے رساو کے خلاف سخت ہونا چاہیے شٹرنگ کی تعمیر سے مختلف حصوں کو ہٹانے کی اجازت ہونی چاہیے اور کنکریٹ بیم کی کنکریٹنگ کو نقصان پہنچائے بغیر مطلوبہ ترتیب  بیم کو کنکریٹ کے ساتھ ڈرائنگ میں درج گریڈ کے ساتھ ڈالا جاتا ہے،


 ری انفورسمنٹ کی پوزیشننگ کو درست طریقے سے سیدھ میں رکھا جانا چاہیے شیٹرنگ پرزوں اور کنکشنز کو اس طرح ترتیب دیا جانا چاہیے کہ فارم ورک کو ہٹانا آسان اور آسان ہو، کنکریٹ کو پہنچنے والے نقصان کو روکتا ہے اور ورک پینل بناتا ہے تاکہ اسے وسیع مرمت کے بغیر دوبارہ استعمال کیا جا سکے۔  یہ خود زمینی سطح پر پلنتھ بیم کے اوپری حصے پر آرام کر رہا ہے،


  اور عظیم سلیب ایک ہی سطح پر ہونے چاہئیں کالم شٹرنگ کالم شٹرنگ کو سختی سے تعمیر کیا جانا چاہئے اور افقی اور عمودی طور پر مضبوطی سے پروپ کیا جانا چاہئے اور اس کی شکل کو برقرار رکھنے کے لئے شٹرنگ کو مطلوبہ لائن پر درست طریقے سے سیٹ کیا جانا چاہئے،


  اور سطحوں پر سادہ سطح کے کالم کی کنکریٹنگ ہونی چاہیے جب کہ فوٹنگ کی کنکریٹنگ فوری طور پر ایک یا دو دن میں مکمل ہو جائے تو کالم کے لیے بہت اہم ممبران کے مناسب سیدھ والے کالم کے ساتھ کاسٹ کیا جانا چاہیے rcc ڈیزائن میں کالم کی غلط جگہ سے ڈھانچے کے مجموعی رویے پر اثر پڑ سکتا ہے۔  ,


  آر سی سی کالموں کی کنکریٹ عمودی سلاخوں کے بیچ سے شروع ہو کر سروں کی طرف جانا چاہیے کالم کی شٹرنگ کو ہٹانا شٹرنگ کو اس وقت تک نہیں ہٹایا جانا چاہیے جب تک کہ کنکریٹ میں اتنی طاقت نہ ہو جائے کہ اس پر رکھے گئے تمام بوجھ کو سہارا دے سکے فارموں کی علیحدگی اسے زبردستی نہیں کرنا چاہیے۔  سخت کنکریٹ بیم کو نقصان پہنچا سکتا ہے بیم کی مضبوطی ڈرائنگ سلیب کی کمک کے مطابق ہوگی،


 سلیب کی مضبوطی ڈرائنگ کے مطابق ہوگی مین بارز اور ڈسٹری بیوشن بارز کو ڈیزائن کے مطابق رکھا جائے گا سلیب ری انفورسمنٹ کو بیم بارز کے ساتھ مناسب طریقے سے لنگر انداز ہونا چاہیے سلیب شٹرنگ بیم کا نچلا حصہ پہلے کالم پر بچھایا جاتا ہے اور پھر سلیب شٹرنگ بیم بچھائی جاتی ہے،


  کالم بیم کی کنکریٹنگ کے بعد بیم اور سلیب کی سطح کو ڈرائنگ سلیپ کنکریٹنگ کے مطابق برقرار رکھا جانا چاہیے اور سلیب کی کنکریٹنگ یک سنگی طور پر شروع ہو جائے گی اور سلیب کو لیول سلیب کے مطابق برقرار رکھا جائے گا،


  شٹرنگ ہٹانے کے لیے خصوصی توجہ کی ضرورت ہوتی ہے شٹرنگ کے لچکدار ممبروں جیسے کہ بیم اور سلیب کو ہٹانے کے لیے کیونکہ یہ ممبران سیل فلوٹ کے ساتھ ساتھ لائیو لوڈ کا نشانہ بنتے ہیں یہاں تک کہ تعمیر کے دوران بھی وہ انحراف کر سکتے ہیں اگر حاصل کردہ طاقت بوجھ کو سنبھالنے کے لیے کافی نہیں ہے تو شٹرنگ نہیں کرنی چاہیے۔  اس وقت تک ہٹا دیا جائے جب تک کہ کنکریٹ کافی سختی نہ کر لے۔


                 شکریہ آنے کے لیے

Comments

Popular posts from this blog

Civil Engineering - Discipline

Hey guys Welcome to Craft & Knowledge. We are going to discuss about introduction to Civil Engineering in this topic here. We are going to discuss about sub disciplines of civil engineering before that you must know the definition about civil engineering and civil engineer Heuvel engineering is a professional engineering discipline that deals with the design construction and maintenance of the physical and naturally built environment including public works such as roads bridges canals dams yak boats sea wage system pipelines structural components of buildings and railways civil engineering is one of the oldest engineering discipline in the field of engineering,   Civil Engineering involves the planning designing constructing maintaining and supervising infrastructures which include facilities essential to modern life like highways bridges and tunnels schools hospitals Yap ports and other buildings Seaway system and water treatment facilities, Who is civil engineer? Wh...

Construction Industry – Updated for 2022

Here Is Presenting by The Real Construction.  Construction Industry – Updated for 2022 We really appreciate content about the construction industry that’s interesting, helpful, and teaches us a thing or two that we didn’t know beforehand. Here is our new list of  11 essential construction industry blogs for 2022  (and beyond!) that should be interesting to anyone in the industry, whether you’re out in the field or killing it in the office. Table of Contents 11 essential blogs for the construction industry 11. Fieldwire Blog 10. Federal Construction Contracting Blog by Cohen Seglias 9. Digital Builder by Autodesk 8. LetsBuild (formerly GenieBelt) 7. The eSUB Blog 6. Construction Business Owner 5. For Construction Pros 4. Construction Dive 3. Construction Executive 2. The Jobsite by Procore 1. Levelset’s Construction Payment Blog 11 essential blogs for the construction industry Before we get started, a mild disclaimer of sorts: Not ...

Air India, My experience with Air India

 Make air india great again that's tata's mission after the takeover in 2022.  the indian flag carrier was once known as the very best airline in the world setting standards across the world in terms of service and comfort, it even became the very first airline to feature an old jet fleet in 1962 being the world's most profitable airline but over the years the mara raja started to struggle mainly due to mismanagement poor decision making and the introduction of other airlines slowly but surely her india turned into a national embarrassment with poorly maintained planes and state employees were rather flying for the benefits instead of the passion of aviation sucking the blood out of the maharaja in january 2022 tata is taking over control again, and there is no doubt that indians have high hopes that it will turn the airline around reaching new heights so i went to india to inspect the airline myself and see whether there is a new spirit among the staff so please join me on...